حوادث رانندگی در جاده پارس‌آباد مغان چهار فوتی و ۲۰ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش رکنا؛ دکتر سعید مهری پنجشنبه شب اظهار کرد: در حادثه اول که در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه خودرو سمند در جاده اجیرلو پارس آباد رخ داد ، ۲ نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم هم که در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پژو در جاده بران پارس آباد رخ داد ، ۲ نفر در دم جان باخته و هشت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

وی افزود: همچنین در یک حادثه رانندگی در روستای فیروزآباد پارس آباد هفت نفر مصدوم و راهی مراکز درمانی شدند.

به گفته دکتر مهری ، در حادثه چهارم نیز در اثر واژگونی یک دستگاه پراید در حوالی قشلاق قنبرلو پارس آباد ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: امدادگران اورژانس پارس آباد مغان با حضور در محل های بروز حوادث رانندگی مصدومان را به مراکز درمانی و بیمارستان امام‌خمینی (ره) شهرستان پارس آباد انتقال دادند.

پلیس راه استان اردبیل در حال بررسی علت وقوع این حادثه است.

جاده‌های شمالی استان اردبیل از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در استان اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

کدخبر: 879752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟