نجات 2 برادر شیرازی از غرق شدگی در آب های ساحلی گناوه

به گزارش رکنا ، عصر جمعه نجات گران پایگاه امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه در حین گشت زنی با یک فروند قایق نجات متوجه غرق شدگی ۲ پسر ۱۵ و ۲۱ ساله از اهالی شیراز در ساحل گناوه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه افزود: نجات گران بلافاصله به محل حادثه اعزام و غرق شدگان این حادثه را از آب گرفته و ضمن اقدامات اولیه درمانی، مصدومین را جهت سیر مراحل درمانی به عوامل اورژانس ۱۱۵ مستقر در ساحل تحویل دادند.

غلامی افزود: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی پایگاه امداد و نجات ساحلی خدمات شایانی را به هم وطنان و مهمانان نوروزی ارائه داده است.

۹ حادثه ساحلی در نوروز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: تعداد حوادث ساحلی و غرق شدگی از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا کنون ۹ نفر بوده است که از این تعداد، ۵ نفر از مصدومین بر اثر وخامت حال عمومی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

سیف الله غلامی گفت: حوادث منجر به غرق شدگی در ساحل گناوه بر اثر عدم آشنایی با فن شنا، عدم توجه به نکات ایمنی، واژگونی جت اسکی و… است.

غلامی افزود: خوشبختانه با آمادگی نجات گران حاضر در پست امداد و نجات ساحلی و همکاری منجیان غریق مستقر در ساحل گناوه تا کنون غرق شدگی منجر به فوت در ساحل شهرستان گزارش نشده است.

منبع : مهر

 

کدخبر: 881355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟