تیراندازی مرگبار به پدر و پسر تهرانی / عامل جنایت تسلیم شد

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در محدوده چهاردانگه اسلامشهر، گفت: عامل قتل پدر و پسر چهاردانگه ای خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجید عسگری نیا" با اشاره به جزئیات این خبر گفت: ساعت 19 و 30 دقیقه شب روز سه شنبه ۸ فرودین ماه 1402، یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در محدوده چهاردانگه اسلامشهر روی می دهد که بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حضور پیدا می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد در جریان تیراندازی و درگیری، پدر و پسری حدودا 60 و 34 ساله مجروح شدند که  با انتقال به بیمارستان، با توجه به شدت مجروحیت هر 2 نفر فوت می کنند حال آنکه قاتل از صحنه جرم متواری شده بود.

سرهنگ عسگری نیا بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد قاتل فراری، مردی حدود 60 ساله کمتر از چند ساعت بعد از حضور در منطقه یافت آباد تهران، خود را به پلیس معرفی کرده است که با توجه به وقوع قتل در منطقه چهاردانگه، پرونده ای در این خصوص در پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

کدخبر: 881496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟