اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند می توانند روز طبیعت را به روز بدون تصادف تبدیل کنند

به گزارش رکنا ، سردار هادیانفر بیان داشت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند ، قطعاً می توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل ساخته و به عنوان یک اقدام فرهنگی نمادین در حوزه فرهنگ ترافیک برای همیشه از خود به جای بگذارد.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امسال دوست داریم حوادث سال‌های گذشته در روز طبیعت که منجر به فوت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیز شد را شاهد نباشیم.

وی افزود: از مردم عزیز تقاضا داریم در روز طبیعت امسال پایبند شعائر دینی و اسلامی بوده و ضمن بهره مندی از فیوضات معنوی این ماه عزیز و پر برکت از روز طبیعت بهره مند گردند و سعی نمایند پس از افطار، روز طبیعت را در بوستان های نزدیک محل سکونت خود سپری نمایند.

سردار هادیانفر بیان داشت: در این روز حجم بالای سفر و تردد را در شهرها و جاده ها داریم، از این رو از مسافرین عزیز تقاضا داریم همواره در طول سفر صبوری و شکیبایی را حفظ نموده و مدیریت زمان سفر و حرکت به سوی موطن خود را داشته باشند ، که این امر خود نیز از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

وی افزود: رانندگان عزیز همچنین از توقف های سد معبری و یا توقف های دوبله در ورودی و خروجی بوستان ها و یا معابر داخلی بوستانی که باعث ایجاد ترافیک و راهبندان می‌شود خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در این روز پلیس راهور به جهت پیشگیری از تصادفات ناگوار و حفظ سلامتی هموطنان عزیز با رانندگان عزیزی که اقدام به حمل مسافر در قسمت بار، صندوق وسیله نقلیه و ... می نمایند برخورد قانونی انجام خواهد داد.

سردار هادیانفر در پایان ضمن تشکر از مردم فهیم ایران به دلیل رعایت بیش از پیش مقررات راهنمایی و رانندگی که تضمین کننده اصلی سلامتی و ایمنی در سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ بوده بیان داشت: تقاضا دارم همه رانندگان عزیز به توصیه های همکاران بنده در سراسر کشور توجه و همکاری لازم را معمول داشته  تا شاهد نظم و انضباط ترافیکی مطلوب همراه با ایمنی و سلامت بوده ، سوانح و تصادفات را در این روز به حداقل ممکن و حتی صفر برسانیم. انشاالله

کدخبر: 881500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟