قتل هولناک در درگیری خونین جلوی قهوه خانه / در ملایر رخ داد

به گزارش رکنا، احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در شهرستان ملایر و تماس با مرکز ۱۱۰ بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان در محل حاضر می‌شوند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد که چند نفر جوان در داخل قهوه خانه‌ای با هم درگیر شده که در اثر این درگیری 3 نفر با سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند و متأسفانه علیرغم تلاش کادر درمان یک نفر از افراد مجروح در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: در همین ارتباط تلاش مؤثر برای دستگیری فرد قاتل به صورت گسترده در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله فرد مذکور شناسایی و توسط مأمورین دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شد و در ادامه نیز با انجام تحقیقات تخصصی، فرد قاتل به این جرم اعتراف و انگیزه خود را نیز از ارتکاب این جنایت اختلافات قبلی بیان کرد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه با تلاش مأمورین سایر منازعین نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها توجه داشته باشند که بهترین و ایمن ترین راه برای حل مشکلات و دعاوی مجرای قانون است.

کدخبر: 882593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟