مجازات سنگین برای راهزنان مسلح خوزستانی

به گزارش رکنا، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: سال گذشته چند فقره سرقت در جاده‌ای اندیمشک به اهواز و مسیرهای اهواز به آبادان رخ داد که بلافاصله دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر که عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم و صدور کیفرخواست در دادسرای مرکز استان، شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز به اتهام این سارقان رسیدگی و رای را صادر کرد.

دهقانی ادامه داد: طبق رای صادره متهم ردیف اول این پرونده به اتهام مباشرت در محاربه از طریق راهزنی مسلحانه، به تحمل حبس در تبعید به مدت ۳۵ سال و متهم ردیف دوم نیز به تحمل ۱۵ سال و یک روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

وی گفت: شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور پس از اعتراض وکلای متهمان، فرجام‌خواهی آنان را وارد ندانست و رای صادره را تایید کرد که این رای قابل اجرا است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، بیان کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.

کدخبر: 882781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟