آتش سوزی 3 کانتینر و سوله در جاده مخصوص + عکس

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، یک مورد آتش‌سوزی در یک محوطه کارگاهی در جاده مخصوص مسیر غرب به شرق اتفاق افتاد که محتویات 3 کانتینر سوختند.

آتش سوزی کانتینر

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 11:11 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک محوطه کارگاهی در جاده مخصوص مسیر غرب به شرق حوالی کیلومتر 16 به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

آتش سوزی کانتینر

ملکی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه تعدادی کانتینر روی هم چیده شده است. در بخشی از این محوطه سه کانتینر روی هم قرار داشت و در داخل آن مبلمان و اجناس قرار داده شده بود. این سه کانتینر دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود در پشت این کانتینرها دو سوله با مصالح پیش‌ساخته نیز قرار داشت. در داخل این سوله‌ها لوازم یدکی قرار داشت و آتش‌ به این بخش نیز سرایت کرده بود.

آتش سوزی کانتینر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش در حال گسترش بود که بلافاصله آتش‌نشانان عملیات را از چند جهت آغاز کرده و توانستند به سرعت آتش را در کنترل خود در بیاورند. در حال حاضر عملیات به پایان رسیده و آتش به طور کامل مهار شده است.

آتش سوزی کانتینر

آتش سوزی کانتینر

آتش سوزی کانتینر

کدخبر: 883425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟