توهین و تهدید یک معلم در شبکه شاد / آرامش به خانه معلم برگشت

به گزارش رکنا، سرهنگ "شاکری" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در این‌ رابطه اظهار داشت: یکی از شهروندان با مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و عنوان داشت که معلم هستم و شخصی ناشناس مدتی است با ارسال پیام های مختلف با مضمون توهین و تهدید به ضرب‌وجرح من در شبکه شاد موجب سلب آسایش بنده و اعضاء خانواده‌ام شده است.

سرهنگ "شاکری" بیان داشت: با توجه به ایجاد نگرانی در خانواده شاکی، اقدامات فوریتی پلیس فتا شروع‌ شده و مجرم پرونده در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که سعی بر گمراه کردن کارشناسان و اظهار بی‌اطلاعی می‌نمود پس از روئیت مستندات و مدارک کامل پلیس فتا به بزه ارتکابی خود معترف شده و علت را انتقام‌جویی ازوی بیان کرد و اظهار ندامت نمود.

این مقام انتظامی به کلیه کاربران توصیه کرد: صیانت از امینت کاربران در فضای مجازی از مهم‌ترین وظایف پلیس فتا بوده و برخورد با ناقضان امنیت نیز توسط پلیس فتا بدون هیچ‌گونه تأخیر و کوتاهی انجام می‌پذیرد و با عاملان آن برابر قانون، برخوردی قاطع خواهد داشت و هم‌وطنان در صورت رویارویی با هرگونه نگرانی در فضای مجازی می‌توانند از دانش و توان کارشناسان پلیس فتا جهت رفع مشکل خود استفاده نموده و پلیس را مآمن خود بدانند.

کدخبر: 884161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟