عکس تصادف مرگبار در جاده آق قلا

به گزارش رکنا،سرهنگ محمود شهرکی شامگاه امروز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات تصادف محور انبارالوم به گنبدکاووس پرداخت و اظهار کرد: در این سانحه دلخراش سه دستگاه خودروی رنو، سمند و پراید با هم برخورد کردند.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ خودروی رنو سبب وقوع این حادثه شد، ادامه داد: در تصادف مذکور پنج نفر کشته و هفت نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان گلستان محل وقوع این تصادف را در محدوده روستای "گوک تپه" آق‌قلا عنوان کرد و توضیح داد: متاسفانه تعدادی از اهالی و ساکنان شهرهای شمالی و غربی استان در میان کشته شدگان و مجروحان هستند.

وی به برخی جاده‌های ناایمن استان اشاره و خاطرنشان کرد: جاده‌های بین شهرهای بندرترکمن، آق‌قلا، گنبدکاووس و کلاله فاقد جدا کننده هستند و عدم رعایت سرعت مجاز و سایر بی‌احتیاطی‌ها منجر به تصادفاتی با تلفات جانی می‌شود.

سرهنگ شهرکی بر رعایت قانون و حرکت با سرعت مطمئنه تاکید کرد و افزود: تردد در جاده‌ها همزمان با تعطیلات عید سعید فطر به شدت افزایش یافته و احتیاط در رانندگی از الزامات تامین سلامت سرنشینان است.

گفتنی است، پس از وقوع این تصادف سه تیم جمعیت هلال احمر متشکل از ۶ امدادگر به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

هم اکنون مصدومان به مراکز درمانی استان اعزام شده‌اند و تیم‌های پزشکی در حال درمان آسیب‌دیدگان هستند.

شهرستان آق‌قلا با وسعتی حدود یک‌هزار و ۷۶۳ کیلومتر مربع بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیشتر ساکنان آن ترکمن هستند و از شمال به کشور ترکمنستان از جنوب به شهرستان گرگان و علی‌آبادکتول، از شرق به شهرستان گنبدکاووس و از غرب به شهرستان بندرترکمن محدود است.

 

کدخبر: 886782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟