سایه شوم مرگ در آخرین آفرود سواری مهندس جوان

به گزارش رکنا،  حدود یک ماه پیش زن جوانی 45 در حالیکه مضطرب و نگران به پلیس آگاهی کرمانشاه مراجعه  کرد و از ناپدید شدن برادر 45 ساله اش خبر داد.

خواهر این مرد با دستپاچگی به پلیس گفت :  برادرم مهندس عمران و آفرود سوار بود روزحادثه با خودروی لنکروزش برای آفرود سواری به طبیعت اطراف کرمانشاه رفت و دیگر بازنگشت نگران شدم و چندین بار به تلفن همراه وی زنگ زدم اما پاسخی نداد حالا می ترسم برای برادرم اتفاق ناگواری افتاده باشد ، بنابراین تقاضای رسیدگی دارم .بدنبال اظهارت این زن بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بنابراین ماموران پلیس سرگرم بررسی یافتن ردی از مرد گمشده بودند که از طریق گزارش های مردمی پی بردند که خودرو تویتا لندکروز مرد گمشده درحالی که نیم سوز شده بود در دامنه های صعب العبور یکی از روستاهای کرمانشاه پیدا شده است .

 با کشف خودرو ،  همزمان فرد ناشناسی با خواهر مهندس گمشده تماس گرفت و گفت نگران حال برادرش نباشد اوبه خانه بر می گردد. 

 بلافاصله این زن نگران ، پلیس را درجریان تماس فردناشناس قرارداد، کارآگاهان در جریان تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری فرد ناشناس که اعتیاد به موادمخدر داشت ودر نمایشگاه خودرو کار می کرد ، شدند.

مرد معتاد ابتدا منکرهرگونه ارتباطی با فرد گمشده شد  ، اما وقتی با مدارک و شواهد قانونی روبرو گشت چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و لب به اعتراف گشود و گفت : روزحادثه آقا مهندس  با خودروی لنکروزش من و برادر زنم  را سوار کرد تا برای آفرود سواری به طبیعت اطراف کرمانشاه برویم .آن روزهم اسلحه شکاری علی مسلح بود وقتی او قصد برداشتن اسلحه شکاری از صندلی عقب برای شکار پرنده را داشت ، ناخواسته تیری شلیک و به گردن قربانی که در حال رانندگی بود،  اصابت کرد.

متهم ادامه داد: وقتی دیدیم که مهندس بر اثر اصابت گلوله جان داد، ازترس جسدش را در زمین های اطراف کشاورزی یکی از روستا های کرمانشاه  دفن کردیم  و سپس خودرویش را به مکان دیگری انتقال و به آتش کشیدیم واز محل فرار کردیم .

با اعترافات مرد معتاد، همدست وی به نام علی دریک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد . مرد 30 ساله در جریان بازجویی ها قتل را به گردن گرفت و گفت که ناخواسته مرتکب قتل دوستش شده است

 ناهید پروری

کدخبر: 887608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟