بازداشت سارقان حرفه ای موتورسیکلت درخانمیرزا

امیر انتظامی‌نیا گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خانمیرزا ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و سه سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتظامی‌نیا اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۹۷۰۰ قلم لوازم جانبی موبایل قاچاق

منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ماموران انتظامی شهرستان خانمیرزا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور خانمیرزا ـ بروجن به یک خودروی سمند مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف‌شده پنج هزار و ۳۱۰ رشته کابل شارژ تلفن همراه، ۲ هزار ۹۷۰ عدد هندزفری، یک‌هزار و ۴۳۱ عدد شارژر تلفن همراه، ۱۵۰ بسته کاپوچینو good day و ۲۷۵ قوطی نوشیدنی قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه محموله کشف‌شده از استان‌های جنوبی به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود، بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۱ میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع ذی‌صلاح معرفی شد، اظهار داشت: مبارزه بی‌امان با کالای قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان است.

کدخبر: 887638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟