4 قاتل در زندان رجایی شهر اعدام شدند + جزییات

به گزارش رکنا، وحید مرادی یکی از گنده لات های سرشناس بود که اردیبهشت سال 97 وقتی از زندان آزاد شد با اصرار یکی از دوستانش به نام حسین به خانه وی در خیابان 21 ولنجک رفت اما در این خانه که حسین و 3 خواهرزاده اش در عالم مستی با وحید مرادی درگیری رخ داد و وحید دست به چاقو شده و پس از قتل حسین و زخمی کردن یکی دیگر از خواهرزاده هایشان با خونسردی از خانه خارج شد.

وحید مرادی با اطلاع از قتل حسین تصمیم به فرار گرفت و در یک قدمی خروج از کشور بود که توسط پلیس دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد تا دادگاه برای او حکم صادر کند اما در زندان وحید مرادی با یک گروه درگیر شد و سعید که بخاطر یک قتل در زندان بود در این درگیری خونین وحید مرادی را به قتل رساند.

سعید در پرونده اول توانست با پرداخت دیه رضایت بگیرد اما در ماجرای وحید مرادی برای بخشش تلاش بسیاری کرد اما خانواده وحید مرادی حاضر به بخشش نشدند و صبح روز گذشته حکم اعدام سعید در زندان رجایی شهر اجرا شد.

حسین غول

اعدام حسین غول

حسین غول یکی از گنده لات های شرق تهران بود که روز 9 خرداد ماه 1398 در خیابان صفا تهران وقتی در برابر چند جوان قدارکش قرار گرفت دست به اسلحه شد و پسر جوانی به نام فرهاد را با شلیک گلوله به قتل رساند.

 حسین که قهرمان پاورلیفتینگ بود و صاحب یک باشگاه بدنسازی دارد پس از قتل جوان قصاب پا به فرار گذاشت اما خیلی زود ماموران او را در شهر بانه دستگیر کردند.

حسین غول در اعترافاتش گفت که اسلحه را همان روز درگیری از یکی از دوستانم امانت گرفته بودم و یکی  از دوستانم که با جوان قصاب و خانواده اش درگیر شده بود از من خواست تا همراهش باشم و زمانیکه همراه دوستم سوار بر موتور بودیم با مقتول و پدرش و چند جوان دیگر که شمشیر و قمه به دست بودند روبرو شدم و حتی مرا هدف قرار دادند که من با اسلحه به سمت فرهاد شلیک کردم.

حسین راهی زندان شد و در شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان تهران با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص نفس محکوم شد و این حکم در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و صبح روز گذشته در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

قتل عام خانوادگی

قتل عام خانوادگی در شرق تهران

نخستین ساعات بامدادی 24 مهر سال 97 بود که ماموران کلانتری 132 نبرد در جریان یک قاتل عام خانوادگی قرار گرفتند و مرد جوان در تماس با پلیس عنوان کرد که برادرش دست به این قتل ها زده و قصد خودکشی داشته است.

ماموران با حضور در صحنه جنایت با مرد 47 ساله ای به نام سیروس روبرو شدند و مشخص شد وی از 4 سال قبل با همسرش دچار اختلاف بوده و روز حادثه در اقدامی هولناک 2 دختر 17 و 19 ساله اش به نام ساناز و سولماز و پدر زن 79 ساله و مادرزن 70 ساله اش را پس از بیهوش کردن با نوشیدنی مسموم به طرز وحشتناکی به قتل رسانده است.

سیروس پس از دستگیری با توجه به درخواست قصاص اولیای دم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت و صبح دیروز این مرد در زندان رجایی شهر اعدام شد.

چهارمین اعدامی پسر جوانی به نام بهزاد است که در یک درگیری خیابانی پسر جوانی را به قتل رساند و پس از دستگیری با درخواست اولیای دم به قصاص نفس محکوم شد و این جوان نیز صبح روز گذشته همراه 3 محکوم اعدامی پای چوبه دار رفت و حکم اعدام این قاتل در زندان رجایی شهر به اجرا در آمد.

کدخبر: 889910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟