زلزله صبح امروز در ملارد هیچ خسارتی در استان البرز نداشت / دستگاه های امداد رسان در هوشیاری کامل هستند

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا، منوچهر غفاری با اشاره به وقوع زمین لرزه در نزدیکی استان البرز، اظهار کرد: زلزله ای با بزرگی ۳/۹ ریشتر با عمق ۸ کیلومتری زمین در جنوب غربی استان تهران، شهر صفا دشت، منطقه ملارد ، در ساعت ۱۰ و ۲۸ دقیقه صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به هم مرز بودن البرز با منطقه ملارد در استان این زمین لرزه محسوس بود و قطعا نگرانی برای افرادی که زلزله را حس کردند ایجاد کرد اما خوشبختانه اتفاق خاصی ایجاد نشد. 

غفاری به اقدامات مدیریت بحران پس از وقوع زلزله صبح امروز اشاره کرد و گفت: طی تماس و‌ ارتباط متناوب با مرکز ژئوفیزیک تهران، مشخص شد هیچ زلزله دیگری ثبت نشد و امیدواریم اتفاق خاصی نیز رخ ندهد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با عنوان اینکه هیچ خسارتی از زلزله صبح امروز در تهران و البرز گزارش نشده، ادامه داد: آمادگی دستگاه های امدادرسان همیشه وجود دارد و در مواقعی که احتمال زلزله باشد، سطح آمادگی بیشتر می‌شود. 

غفاری با اشاره به اینکه اگر خطری احساس شود، قطعا آماده باش اعلام خواهد شد، تصریح کرد: هنگام وقوع زلزله صبح امروز به رغم اینکه آماده باش وجود نداشت اما با احتمال وقوع پس لرزه، تمام دستگاه‌های امدادرسان در هوشیاری کامل بودند.

کدخبر: 890357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟