بازداشت دومین شکارچی زنان در خوزستان / با پراید و تیبا شیشه دودی برای زنان کمین می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در برخی از شهرهای استان خوزستان درسال 1401 توسط اشخاص مسافرکش نما که تنها زنان و دختران را طعمه خود قرار می دادند، موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارقین مسافربرنما بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس خوزستان قرار گرفت.

چندی قبل ماموران پلیس برخی از شهرهای استان خوزستان در جریان پرونده هایی قرار گرفتند که در آن 2 مرد سوار بر خودروی پراید و خودروی تیبا با شیشه های دودی و تحت عنوان مسافرکش نما اقدام به سوار کردن خانم ها در خیابان کرده و سپس با تهدیدچاقو دست به سرقت پول ، گوشی موبایل و طلاهای آنها می زدند و  طعمه های خود را در بیرون شهر و یا خیابان های خلوت از خودرو به بیرون پرت میکردند.

در این رابطه مأموران پلیس  در اوایل فروردین ماه سال جاری یکی از متهمین که از افراد سابقه دار میباشد و باقرار وثیقه از زندان آزاد شده بود را شناسایی ودر اقدامی غافلگیرانه متهم را درشهرستان شادگان دستگیرکردند.

که قربانیان و مالباختگان جهت شناسایی متهم احضار و به محض مشاهده متهم برخی از شاکیان ازهوش رفتند یکی از قربانیان که بسیار وحشت کرده بود در گفتگو باخبرنگار رکنا گفت: متهم پس از سرقت طلاهایش وی را در بیابان رها کرد که این موضوع برایم مشکلات روحی روانی بوجود آورده است خانم دیگری نیز گفت پس از این سرقت دیگر جرأت بیرون آمدن از خانه را ندارم.

متهم که ۳۶ساله است وفردی سابقه دار وشیشه ای  ودارای ۲همسر و۶فررزند است،  درگفتگو باخبرنگار رکنا اظهار داشت باخودروی پراید یا تیبای شیشه دودی و با پلاکهای سرقتی بهمراه همدستش ازشادگان اقدام به سرقت به عنف تحت عنوان مسافر برنما در برخی ازشهرهای استان خوزستان کرده اند.

پس از اعترافات متهم همدست وی نیز توسط  پلیس دستگیرشد. متهم دوم نیز دربازجویهای فنی به بزه خود مبنی بر سرقت از بانوان تحت مسافربرنما  در چند شهر استان خوزستان اعتراف نمود.گفتنی است دربازرسی از مخفیگاه متهمین خودروهای به کار رفته در سرقتها بهمراه یک کلت کمری کشف وضبط شد و تحقیقات درخصوص دیگر جرائم متهمین ادامه دارد.

علی رنجکش

کدخبر: 891222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟