فیلم انفجار مهیب در خیابان سهروردی + جزییات
حجم ویدیو: 7.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۲ امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت یک مورد انفجار در مغازه خشکشویی واقع در خیابان سهروردی جنوبی ابتدای خیابان نوبخت به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه مدت زمان حضور ماموران سازمان آتش نشانی در محل حادثه ۴ دقیقه بود، گفت: ماموران آتش نشانی متوجه انفجار یک باب مغازه خشکشویی به متراژ ۲۰‌مترمربع شدند که در بالای این مغازه نیز دو واحد مسکونی بنا شده است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: شیشه و پنجره مغازه مورد حادثه و همچنین مغازه همجوار آن به دلیل شدت انفجار شکستند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه انفجار یک دستگاه سواری برلیانس، یک دستگاه سواری لیفان و ۲ دستگاه سواری ۴۰۵ مورد خسارت واقع شدند، گفت: در این حادثه ۴ نفر (آقای ۶۰ ساله داخل مغازه خشکشویی، خانم داخل خودروی برلیانس، یک آقا و یک خانم عابر پیاده) دچار صدمه و آسیب شدند.

ملکی ادامه داد: ۳ نفر مصدوم حادثه برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند و یک خانم نیز به صورت سرپایی در محل مورد مداوا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حادثه مورد نظر منجربه آتش سوزی نشده بود، گفت: کارشناسان آتش نشان حاضر در صحنه در بررسی‌های اولیه علت وقوع حادثه را نقص در عملکرد دیگ بخار اتوشویی عنوان کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۷:۵۵ عملیات ماموران آتش نشان پایان یافت.

 

کدخبر: 892090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟