2 کشته در تصادف زنجیره ای در جاده گرمی – مشگین شهر

به گزارش رکنا از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۸ نفر حادثه دیده تصادف زنجیره ای صبح امروز در جاده گرمی- مشگین شهر خبرداد.

حمید قویدل با بیان این مطلب اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۰۸:۰۵ صبح امروز از اورژانس با ندای امداد ۱۱۲ مبنی بر تصادف زنجیره ای اتوبوس، پژو پارس و پراید در کیلومتر ۲۰ جاده گرمی _ مشگین شهر (نزدیکی روستای حاج احمد کندی) ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بین شهری لنگان شهرستان گرمی به محل حادثه اعزام و به یاری حادثه دیده گان شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این حادثه ۱ نفر مصدوم و ۲ نفر فوتی داشت، گفت: فوتی‌ها بعد از عملیات رهاسازی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل گردید.

فرماندار گرمی‌ هم در بازدید میدانی‌ از این‌ حادثه اظهار کرد: صبح امروز در جاده جدید گرمی به اردبیل در محور برزند سه دستگاه خودرو پراید ،اتوبوس و پژو پارس تصادف کردند که متأسفانه بر اثر این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید که پدر و پسر با سنین ۴۵ و ۱۴ ساله بودند، فوت شدند.

حسین مولایی با اشاره به حضور مأموران نیروی انتظامی،پلیس راه و نیروهای امدادی در محل حادثه گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان و عوامل پلیس راه در دست بررسی است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان گرمی‌ با بیان اینکه ۲ بانده شدن جاده ترانزیتی گرمی‌- اردبیل در گرو تزریق اعتبارات ویژه است، افزود: این‌مسیر ترانزیتی و محل عبور و مرور شهروندان شمال استان به مرکز است و به دلیل تصادفات زیاد به جاده مرگ شهرت یافته و تعریض آن از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است.

مولایی افزود: روند اجرایی طرح جاده ۲ بانده ۱۵ کیلومتری گرمی‌ _ امیرکندی که در هفته دولت سال گذشته شروع شده، به خاطر کمبود اعتبار با فراز و نشیب‌های زیادی همراه شده است و تسریع در تکمیل این پروژه نیازمند توجه ویژه مسوولان استانی و کشوری است.

 

کدخبر: 892444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟