وحشت آفرینی 3  زورگیر مسافرکش نما در شهریار / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا،  سرهنگ "فضل اله سواری پور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ به عنف تحت عنوان مسافرکش‌ در شهرستان شهریار، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، در نهایت 3 سارق حرفه ای  را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به صورت جداگانه و ضربتی در شهریار و پرند دستگیر و در بازرسی از محل اختفا متهمان، 3 دستگاه موبایل، 3 عدد ساعت مچی زنانه ، 2 جفت پلاک سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس ومواجه شدن با شکات چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند، در تحقیقات تکمیلی پلیس به بیش از 15 فقره سرقت به عنف طلاجات و...در شهرستان شهریار و پرند و تهران بزرگ اقرار کردند.

سرهنگ سواری پور در پایان با اشاره به دستگیری 2 مالخر در این خصوص و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از همراه داشتن لوازم گران قیمت مانند طلا و جواهرات در کنار خود جدا خودداری کنند.

 

کدخبر: 892768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟