بیش از ۵۴ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰کشور  / سردار رادان: به ‌دنبال طراحی سامانه یکپارچه فوریت‌ ها هستیم

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری رکنا، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در مراسم ارتقاء مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ استان تهران با اشاره به خدمات مراکز پلیس در سراسر کشور، تصریح کرد: 54 میلیون تماس سال گذشته با مرکز فوریت های پلیس در کشور گرفته شده است که نزدیک به ۲۲ میلیون آن عملیاتی شده است.

وی با اشاره به خدمات مراکز فوریت های پلیس در استان تهران، افزود: از این میزان بیش از ۱۴ میلیون تماس مربوط به استان تهران است که از بین آن ۵ میلیون ۸۰۰ هزار تماس عملیاتی شده است.

رادان بیان داشت: امروز در مرکز فوریت های ۱۱۰ در تهران بزرگ ۳۶۰ نفر در ۳ شیفت کاری در حال فعالیت هستند و در کنار آن مرکزی هم برای تجزیه و تحلیل داده ها ایجاد شده است که سعی خواهیم کرد در پاسخگویی به مردم آنچه جنس دغدغه مردم است دغدغه ما هم باشد.

وی گفت: امروز به واسطه اینکه تماس های مردم با توجه به اینکه می تواند نیازمند رفع نیازهای دیگری هم باشد، هماهنگ شده است که همزمان و در صورت نیاز تماس با اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی گرفته شود و عزیزان از این مجموعه هم در صحنه حضور داشته باشد.

رادان تاکی کرد: همچنین سامانه ای طراحی شده است که در آن نشان می دهد چه تعداد از تماس ها پشت خط هستند و چه تعداد در حال تماس و سعی ما این است که عدد پشت خط ماندن تماس که اکنون یک الی دو تماس است را به صفر برسانیم.

وی با تاکید بر ارایه خدمات به سه زبان بین المللی در مراکز  فوریت های پلیسی در تهران گفت: ارایه خدمات برای تماس ها در مراکز ۱۱۰ پلیس به 3 زبان انگلیسی و عربی و اسپانیایی نیز پاسخ داده می شود.

رادان در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا مبنی بر تعداد مزاحمت های تلفنی با مراکز پلیس ۱۱۰ در کشور، یادآور شد: تعداد تماس مزاحمت های تلفنی با مراکز ما رقم قابل توجهی نیست.

 

کدخبر: 893617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟