پایان کار سارقان سریالی خودروها در آبادان + فیلم
حجم ویدیو: 18.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث کشوری"فرمانده انتظامی شهرستان آبادان به رکنا گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در آبادان مبنی بر سرقت از داخل خودرویشان رسیدگی به موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری13قدس تحقیقات خود را آغاز و در این راستا اکیپ های گشت‌ پلیس تجسس به گشت زنی در سطح شهر پرداختند، گفت: سرانجام با انجام کار میدانی و تحقیقات اطلاعاتی مخفیگاه فرد سارق شناسایی و با هماهنگی قضایی ،طی عملیاتی دستگیر گردید.

کشوری با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی افزود: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 47 فقره سرقت وجوه نقد، اشیا و لوازم و مدارک با ارزش شهروندان از داخل خودرو هایشان اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه تعدادی از خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بودند بدون تجهیزات ایمنی در خیابانها رها شده بودند، به شهروندان توصیه کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل، هویتی و با ارزش را داخل خودرو نگذارند.

وی با بیان دوربین‌های فیلمبرداری، عکاسی، موبایل، کیف و لپ تاپ و ... داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه برانگیز است از شهروندان خواست حتی برای لحظه ای خودروی خود را روشن و یا با سوییچ رها نکنند، همچنین درهنگام باز و بستن در پارکینگ و ... خودرو را خاموش، سوییچ را برداشته و در خودرو را قفل کنند. اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل پدال و فرمان و سایر تجهیزات ایمنی مجهز کنند و حتی المقدور سعی کنند اتومبیل خود را در سطح شهر به پارکینگ های عمومی بسپارند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 893675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟