23 زن  و مرد ورامینی به دنبال مرد شیاد بودند / میلیاردی به جیب زده بود

به گزارش رکنا، سردار"دلاور القاصی مهر" در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت 23 نفر از شهروندان در شهرستان "پیشوا" مبنی بر اینکه از آن ها به بهانه پیش فروش و  ساخت یک مجتمع تجاری بیشتر کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان مشخص شد فردی با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان نسبت به ساخت یک مجتمع تجاری350 واحدی اقدام که پس از گذشت غریب به ده سال نسبت به تعهدات لازم در مورد تکمیل واحدهای مذکور هیچ گونه اقدامی انجام نداده و متواری شده است.

رئیس پلیس استان افزود: ماموران پلیس پیشوا با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار در یکی از شهرستانهای همجوار شده و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام ارشدانتظامی استان تصریح کرد : طبق نظر کارشناسان کلاهبردار دستگیر شده مبلغ 7 هزار میلیارد ریال با جلب اعتماد از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد

 

کدخبر: 894339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟