بازداشت سرکرده باند فروش مواد مخدر و پسرش جلوی در خانه شان /  797 کیلو تریاک را ماهرانه جاساز کرده بودند

به گزارش رکنا،  سردار"کیومرث عزیزی"  با اشاره به عملیات جدید پلیس و کشف موادمخدر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس بر روی عناصر قاچاق مواد مخدر مشخص شد، فردی اهل کرمان و ساکن اندیشه شهریار، در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد که رصد اطلاعاتی و دستگیری قاچاقچی موادمخدر در دستور کار قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با رصد تحرکات متهم مشخص شد قاچاقچی موادمخدر محموله مواد مخدر را به صورت ماهرانه در یک دستکاه خودروی کامیونت ایسوزو یخچالدار جاسازی کرده و با همدستی 2 نفر دیگر و با یک دستگاه خودروی وانت مزدا، قصد انتقال محموله موادمخدر از استان کرمان به غرب استان تهران را دارند که تعقیب و مراقبت آنها در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: 4 تیم از ماموران مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با رصد اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران و با کنترل و پایش مسیرها در جاده فرارت به سمت شهریار، خودروهای کامیونت ایسوزو و وانت مزدا  را شناسایی و در عملیاتی ویژه توقیف کردند.

 به گفته سردار عزیزی در این عملیات پلیس در فرصتی مناسب و بطور همزمان هر دو دستگاه خودرو را توقیف و دو نفر دستگیر شدند که در ادامه عملیات پلیس، تیم دیگری از ماموران انتظامی، سرباند قاچاق موادمخدر را  مقابل منزلش در شهر اندیشه شهریار به همراه فرزندش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در بازرسی از خودروی کامیونت ایسوزو یخچالدار، 80 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 797 کیلوگرم از قسمت کانتینر یخچال و محل جاسازی شده کشف شد.

گفتنی است متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

کدخبر: 895994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟