آتش سوزی مهیب در کارگاه مبل سلطان آباد

به گزارش رکنا، هادی عیدی پور  به خبرنگاران گفت: ساعت 14:22 بعد از ظهر 13 خرداد وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی، چوب و ام دی اف و ابر؛ واقع در خیابان شهید زارعی سلطان آباد شیراز  به سامانه 125 گزارش شد و با توجه به گستردگی آتش، 30 نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان از 7 ایستگاه عملیاتی با 7 خودرو سنگین و نیمه سنگین به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه ها، سوله ها و منازل اطراف اطفاء شد، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک سوله 400 متر مربعی با کاربری کارگاه مبل سازی، چوب و ام دی اف و ابر؛ رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به منازل مسکونی بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در ادامه عنوان کرد: با وجود مواد قابل اشتعال، دود و شعله زیاد در این کارگاه، مهار حریق با مدیریت فرماندهی عملیات کنترل شد.

عیدی پور افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از مدتی تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و سه مصدوم که در محل کارگاه حضور داشتند توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند.

کدخبر: 897963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟