2 مرد برای قطعی برق و تلفن به شاهرود سفر می کردند

به گزارش رکنا سرهنگ علی کریمی ۲۴ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ بسیج، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی سارقان در یکی از شهرک های این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی ، پلیس در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی های خود به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند، اضافه کرد: سارقان معترف به این شدند که از شهرهای شمالی استان همجوار در ساعات بامدادی وارد شهرستان شده و پس از سرقت کابل های برق به صورت مقطعی با خودروها و پلاک های متعدد رفت و آمد می کردند.

این مسوول انتظامی با اشاره به کشف ۲۰۰ مترکابل برق فشار قوی و یک اسلحه شکاری به همراه مهمات سلاح در خودروی متهمان، خاطرنشان کرد: هر دو سارق که سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشتند، هدف خود از سرقت را تامین مواد مخدر برای مصرف عنوان کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. 

سرهنگ کریمی از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامی و امنیتی از طریق سامانه ۱۱۰ و یا کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود ، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

کدخبر: 900693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟