سرقت ماهرانه از مغازه طلافروشی در شرق تهران / از سقف وارد شده بودند + جزییات

ابه گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی واقع در محله افسریه به ارزش 15 میلیارد ریال ، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام راهی صحنه وقوع جرم شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند سارق حرفه‌ای هنگامی که مغازه تعطیل بوده با تخریب سقف وارد محل موردنظر شده و  پس از سرقت 15 میلیارد ریال طلا متواری شده است.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و پی بردند متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم سابقه‌دار است، عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی بی‌درنگ راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی ابتدا منکر جرم خود بود اما پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود به سرقت از طلافروشی به ارزش 15میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر با بیان اینکه طلاهای مسروقه کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 903295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟