حجم ویدیو: 5.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13
حجم ویدیو: 5.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق تریلر حامل بار علوفه دام اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۵۲ دقیقه عصر امروز توسط رانندگان عبوری، یک مورد حریق تریلر حامل بار علوفه در جاده هفتشویه، به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره‌های ۷-۲۴-۱۵-۲۵ به همراه افسر کشیک وقت و عوامل آتش‌نشانی قهدریجان به محل حریق اعزام شدند.

آتش سوزی تریلر 1

کاوه آهنگران بیان کرد: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل، مشخص شد تریلر هوو حامل مقدار زیادی علوفه دام در حین حرکت از قسمت بار دچار حریق شده که بلافاصله توسط راننده، شاسی کشنده از تریلر جدا و به مکان امن انتقال داده شده است و توسط اکیپ اعزامی در سریعترین زمان ممکن حریق اطفاء و رفع خطر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی  در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه می‌شود در زمان حمل بارهای خطرناک و با ریسک حریق بالا باید دقت و ایمنی ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

کاوه آهنگران گفت: داشتن یک دستگاه خاموش کننده پودر و گاز در خودرو می‌تواند به راحتی حریق را در لحظات اولیه کنترل کند.

هفته گذشته نیز در روستای اندلان یک دامداری ۸ هزار رأسی دچار حریق شد.

 در این حادثه یک دستگاه تریلی که علوفه برای این دامداری آورده بود به دلایل نامعلوم بار علوفه تریلی دچار حریق می‌شود و آتش به چهار تن علوفه دپو شده در بیرون محوطه دامداری سرایت می‌کند و علوفه‌های طعمه حریق شدند.

کدخبر: 903770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟