قطار جنوب به اراک 90 کیلو بار مرگ داشت

به گزارش رکنا، سردار هادی رفیعی‌کیا افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر از مبداء شهرهای جنوبی کشور از طریق خطوط ریلی مطلع و تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران مشخص شد قاچاقچیان در حال انتقال یک محموله موادمخدر به مقصد استان‌های مرکزی کشور هستند. با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی‌های لازم، اقدام عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: سرانجام تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر مرکزی با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل عبور محموله موادمخدر در یکی از ایستگاه‌های راه‌آهن اراک اعزام شدند و قطار را در ایستگاه سمنگان متوقف کردند.

رفیعی‌کیا تصریح کرد: مأموران در همین راستا با هوشمندی و اجرای یک عملیات منسجم توانستند 2 دستگاه خودرو را که پس از توقف قطار، موادمخدر به درون آنها انتقال داده شده بود را متوقف و 4 نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 90 کیلوگرم هروئین کشف و 4 قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 904578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟