بازداشت 3 مرد در لباس پلیس / با حکم جلب وارد خانه ها می شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران در توضیح این خبر بیان داشت: شامگاه روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز سامانه 110 پلیس مبنی بر حضور غیر قانونی و مشکوک 3 نفر با ادعای داشتن حکم جلب متهم، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی در محدوده سیدخندان تهران اعزام شدند.

با حضور ماموران کلانتری در محل شهروندی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار کرد: 3 مرد جوان با داشتن حکم جلب دستگیری متهم و تجهیزات نظامی  وارد ساختمان شده اند و اکنون یکی از مردان جوان در داخل یکی از واحدها حضور دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کنترل و تردد متهم تحت کنترل در آمد و در یک عملیات پلیسی متهم در حالی که مدعی بود مامور دادسرای زندان اوین است  دستگیر شد، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که احکام و کارت های شناسایی متهم جعلی است و متهم با مانور تجهیزات نظامی شهروندان را اغفال و سپس از آنان اخاذی می کرده است.

متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری گاندی انتقال و در همان تحقیقات اولیه به بزه انتسابی با همکاری همدستان متواری اش اعتراف کرد و گفت: با شناسایی طعمه های خود و  با جعل مدارک دستگیری متهم وارد ساختمان های مسکونی می شده و با چشم پوشی از دستگیری و دادن مهلت به شهروندان، از آنان اخاذی می کرده است .

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه دستگیری سایر همدستان متهم در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: متهم به دادسرا روانه و تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی سایر جرائم متهمان و  مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 905904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟