فراخوان ایران خودرو به صاحبان پژو 206 و 207 / علت  آتش سوزی های سریالی مشخص شد

به گزارش رکنا، بنابر شنیده ها ایران خودرو به تازگی متوجه مشکل در پمپ بنزین تعدادی از خودروهای 206 و 207 مدل 1401 و 1402 خود شده است، به نظر می رسد تعدادی از این خودروها به دلیل استفاده از قطعه نامرغوب در خطر آتش سوزی قرار گرفته اند و شرکت ایران خودرو نیز طرح فراخوان فراگیری برای خودروهای مشکوک کلید زده که از امروز آغاز شده است.

لازم به ذکر است در سالهای قبل نیز در مورد برخی از مدلهای خودروهای 405 این اتفاق به فاجعه هایی تلخ ختم شده بود و حتی در اوایل دهه 90 در اثر آتش سوزی این خودروها و از کار افتادن سیستم برقی و اختلال در قفل مرکزی خودرو تعدادی از هموطنانمان در آتشسوزی جان خود را از دست دادند.

شرکت ایران خودرو با فراخوان خود تلاش دارد قبل از وقوع هر نوع حادثه دلخراشی، با تعویض قطعات معیوب، از هر حادثه ای پیشگیری شود. توصیه به هموطنان این است که به محض تماس از شرکت ایران خودرو به نمایندگی های معتبری که به آنها اطلاع داده می شود مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که احتمال تماس کلاهبرداران نیز وجود دارد پس حتما در زمان تماس از اینکه تماس از مرکز تماس ایران خودرو برقرار شده است اطمینان حاصل کنید.

 

کدخبر: 908922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟