جوان قزوینی حساب میلیونی پدرش را خالی کرد / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی در قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد طی چندین مرحله برداشت اینترنتی از حساب وی، مجموعاً مبلغ 11 میلیون تومان از حسابش برداشت شده و تقاضای رسیدگی به پرونده را داشت.

رئیس پلیس فتای استان افزود: کارشناسان این پلیس با پیگیری موضوع و انجام استعلامات لازم، فرد برداشت کننده از حساب را که فرزند شاکی است شناسایی کردند و مشخص شد وجوه برداشت شده توسط فرزند شاکی، صرف خرید در بازی‌های آنلاین شده است.

سرهنگ فرهودی خاطرنشان کرد: والدین دقت داشته باشند که فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی مدیریت و از واگذاری اطلاعات حساب‌های بانکی خود به فرزندان و ذخیره نمودن این اطلاعات روی تلفن‌همراهی که در دسترس فرزندانشان است، خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

کدخبر: 909489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟