اقدام شیطانی عمو و ناپدری سنگدل با دختربچه یتیم / حکم اعدام صادر شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن جوان آغاز شد. وی به پلیس  گفت: من سال‌ها قبل با مردی به نام رضا ازدواج کردم و صاحب یک دختر به نام رها شدم .اما وقتی دخترم 4 ساله بود شوهرم به خاطر تصادف رانندگی فوت شد .من مدتی بعد  با برادر شوهرم به نام رامین ازدواج کردم. اما وقتی دخترم به سن بلوغ  نزدیک شد رفتارهای او عوض شد. او گاهی به شدت گوشه گیر و گاهی به شدت پرخاشگر بود  و  رابطه خوبی با پدرخوانده اش نداشت و من فکر می کردم چون رامین جای پدر رها را گرفته دخترم احساس خوبی به او ندارد. اما وقتی دیدم مشکلات روحی دخترم بیشتر شده و از پدرخوانده اش وحشت دارد پیگیر ماجرا شدم .من پس از سالها فهمیدم شوهرم در غیاب من دخترم را بارها ازار داده است.

با این شکایت رامین ۴۳ ساله بازداشت شد و  به جرم سیاه اعتراف کرد.

به این ترتیب در  شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران  پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد.

در جلسه دادگاه رها که حالا 17 سال دارد گفت : پدرخوانده ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد و  در این سالها از ترسم سکوت کردم .اما حالا برایش اشد مجازات می خواهم.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد اتهامش را نپذیرفت .

وی گفت :من رها را مانند دخترم دوست دارم و هرگز راضی به آزار و شکنجه او نبوده ام .من به بیماری اعصاب و روان مبتلا هستم و تحت تاثیر بیماری روانی دست به چنین کاری زده‌ام .من پشیمانم و تقاضای بخشش دارم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به اعدام محکوم کردند.

کدخبر: 912428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟