آتش‌سوزی در «پترو پالایش گهر» مهار شد / نیروهای آتش‌نشانی آماده‌باش هستند

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهدی پازوکی عصر چهارشنبه در تشریح آخرین روند مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی دورود با اشاره به حضور استاندار لرستان و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: براساس تعیین وظایف صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران و همچنین با حضور ماشین‌آلات آتش‌نشانی از شهرهای مختلف استان و استان مرکزی و حضور نیروهای مختصص از پتروشیمی شازند خوشبختانه در حال حاضر آتش‌سوزی در « پترو پالایش گهر »  مهار شده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در حال پاک‌سازی و مهارسازی منطقه هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه روستای داریاب همجوار این منطقه است و حدود ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر  ۲۷۰۰ نفر در این روستا ساکن هستند، بنا به دستور استاندار محترم، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی ۲۴ ساعته آماده‌باش می‌باشند که منطقه را رصد و اقدامات لازم و به‌موقع را در صورت بروز حوادث احتمالی انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: براساس نظر کارشناسان، علت اولیه حادثه آتش‌سوزی کارخانه پترو پالایش گهر دورود گرم شدن مخازن سوخت این کارخانه اعلام شد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 915528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟