درگیری خونین در یکی از پارک های جنوب تهران / زبان پسر جوان را بریدند + جزییات

به گزارش رکنا، بامداد جمعه 13 مرداد مرد جوانی در تماس با پلیس از درگیری در یکی از بوستان‌های جنوب تهران خبر داد. بدنبال اعلام این خبر مأموران راهی پارک شده و با جسد نیمه‌جان مردی افغانستانی که با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود در حالی مواجه شدند که در چند قدمی او نیز یک پسر ایرانی افتاده بود که زبانش را بریده بودند.
این حادثه به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات ادامه یافت. در بررسی‌های میدانی، مأموران مرد جوانی را مشاهده کردند که چاقویی بدست داشت و در پارک راه می‌رفت.
مرد جوان در تحقیقات ادعایی عجیب مطرح کرد: من داشتم از پارک عبور می‌کردم که چاقویی را روی زمین دیدم و آن را برداشتم. نمی‌دانم ماجرای درگیری چه بوده و چرا این دو مرد زخمی شده‌اند اما شاید خواهرزاده‌ام که در پارک است، بداند.
با اظهارات مرد جوان، مأموران به سراغ پسر جوان رفتند و او گفت: پسری که زبانش را بریده‌اند، دوستم است. ما در پارک نشسته بودیم که یک مرد افغانستانی آمد و روی صندلی که ما نشسته بودیم، نشست.
به او اعتراض کردیم و او هم بلند شد و رفت. بعد از لحظاتی دوستم هم از روی صندلی بلند شد و گفت می‌خواهد در پارک قدم بزند.
دقایقی که گذشت، ناگهان دایی‌ام را دیدم که چاقویی خونی در دست دارد، به سمتش رفتم و دیدم دوستم در حالی که زبانش را بریده‌اند، روی زمین افتاده و همان مرد افغان هم زخمی روی زمین افتاده است. نمی‌دانم دایی‌ام با آنها چه اختلافی داشت که چنین درگیری خونین را رقم خورد.
از آنجایی که مرد افغان در کما به سر می‌برد و پسر جوان هم وضعیت جسمی خوبی ندارد، تحقیقات از آنها، تا بهبودی نسبی امکان‌پذیر نیست. بنابراین مرد جوان بازداشت شد و بررسی‌ها در این رابطه و رازگشایی از درگیری خونین به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 916300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟