تشکیل پرونده برای بررسی مرگ مشکوک پسر معلول درتهران + عکس

به گزارش رکنا، روز گذشته مرد جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از مسئولان یک مرکز توانبخشی خصوصی شکایت کرد. وی مدعی شد بعد از مرگ پسرش متوجه آثار شکنجه روی بدن او شده است.

مرد جوان به بازپرس وحید ناصری گفت: سه پسر معلول دارم و چند سالی است که محمد متین، پسر بزرگم را در مرکز توانبخشی بستری کرده ام. مدتی قبل برادر کوچک‌تر محمد متین، فوت کرد و من درگیر انجام کارهای مراسم فوت او بودم.

در این مدت ظاهراً حال محمد متین بد شده و مسئولان مرکز توانبخشی خصوصی که پسرم در آن بستری بود، وی را به بیمارستان برده و بستری کرده بودند.

او ادامه داد: چند روز بعد از بستری شدن پسرم به من خبر دادند که او در بیمارستان بستری است و حدود دو هفته بعد هم پسرم فوت کرد. علت فوت پسرم را ایست قلبی اعلام کردند. اما روی بدن پسرم آثار ضرب و جرح و سوختگی بود.

فکر می‌کنم پسرم را شکنجه کرده بودند و تصور می‌کنم مرگ پسرم علت دیگری داشته باشد. من از مسئولان این مرکز توانبخشی شکایت دارم و خواهان رسیدگی در رابطه با علت مرگ پسر 19 ساله‌ام هستم. با شکایت مرد جوان، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا از مدیر مرکز تحقیق شود همچنین نماینده بهزیستی با حضور در مرکز توانبخشی در رابطه با موضوع آزار و اذیت پسر جوان تحقیق کند.

کدخبر: 917330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟