بازداشت 4 سارق حرفه ای پژو سوار که سارقان انباری ها بودند

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۴ سارق با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده غرب تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۷ این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان و خودرو آنان را به دست بیاورند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت سارقان با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می‌کنند.

گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری خودرو متهمان را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف خود را اعلام کردند.

در یک عملیات ضربتی خودرو متهمان متوقف و اموال مسروقه که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف و خودرو متهمان متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری هر چهار متهم به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است و تحقیق از متهمان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

کدخبر: 918366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟