مرگ تلخ کودک مبتلا به اوتیسم/ کودک 12 ساله اوتیسمی از بالکن خانه پرت شد

به گزارش اختصاصی رکنا، قاضی محمدمهدی براعه در خصوص مرگ مشکوک پسر بچه 12 ساله ای که گویا از بالکن خانه به بیرون افتاده بود به خبرنگار رکنا گفت: ظهر روز 1 شهریور ماه سال1402 ،  با یک تماس تلفنی به کلانتری 140 باغ فیض خبر مرگ کودک 12 ساله مبتلا به اوتیسم اطلاع داده شده و ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام می شوند .

 بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای جنایی  در ادامه گفت:  از همان ابتدایی که بنده را از روند جریان پروندهمطلع کردند احتمال این موضوع را میدادم که شاید از طرف خانواده این کودک قصوری در نگهداری اش انجام داده باشند، این کودک مبتلا به اوتیسم چند سال به بهزیستی  سپرده شده بود که تنها چند هفته قبل از مرگش مجدد به خانه اش برگشته بود لذا به لازم دیدم ابتدا با اورپزانس اجتماعی تماس بگیرم تا در محل حادثه حضور داشته باشند بر همین اساس طی یک ابلاغیه قضایی به اورپزانس اجتماعی اطلاع دادم که مرگ مسکوک پسر بچه ای اتفاق افتاده و حضور شما در صحنه حادثه الزامیست اما متاسفانه آنها به محل حادثه نیامدند.

وی افزود: بر همین اساس بنده از ماموران کلانتری خواستم تا با همسایگان این کودک و افرادی که والدینش را می شناسند هم صحبت کرده و شهادت آنها را ضمیمه پرونده کنند .

براعه گفت: پدر و مادر این کودک در حال حاضر بازداشت نیستند، اما تیم تشخیص هویت به محل اعزام و در حال بررسی تمامی احتمالات موجود در این پرونده و در صحنه حادثه هستند .

لازم به ذکر است با دستور قاضی محمدمهدی براعه از شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد پسر برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و برای اورژانس اجتماعی تهران به دلیل عدم حضور به‌موقع در محل حادثه علی‌رغم صدور دستور قضایی، اعلام جرم شده است.

 

کدخبر: 922291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟