قتل مرد اراکی در سناریوی جنایت خیابانی / پایان فرار قاتل کینه ای

به گزارش رکنا، سرهنگ کامیار چهری افزود: عصرگاه روز پایانی مرداد ماه سال جاری، گزارشی از وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که 2 مرد میانسال در داخل یک مغازه به صورت ناگهانی با یکدیگر درگیر می‌شوند و در این درگیری یکی از آنان به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: فرد ضارب بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود. اما با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شده و سرانجام با اقدامات اطلاعاتی، متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی تحویل داده شد.

سرهنگ چهری تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده، متهم ضمن اعتراف به این قتل اذعان داشت که به خاطر اختلاف جزئی که در چند روز قبل در مکانی با یکدیگر پیدا کرده بودند، با یکدیگر درگیر و این درگیری منجر به قتل می‌شود. با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 922993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟