این خانم شیک پوش کرجی دزد موبایل حرفه ای بود / در فروشگاه ها کمین کرده بود + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که چندین  فقره سرقت تلفن همراه در مناطق مختلف شهر کرج به پلیس اعلام شد.

به دنبال افزایش این سرقت ها که بیشتر در مغازه ها و فروشگاه ها رخ می‌داد  موضوع باحساسیت ویژه در دستورکار ماموران کرج قرارگرفت.

کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که یک خانم عامل این سرقت ها بوده که با ردزنی مخفیگاه اش  او را تحت نظر قرار داده و با هماهنگی مقام قضائی این متهم را حین سرقت دستگیر و از وی تعدادی تلفن همراه سرقتی کشف کردند.

زن موبایل قاپ که ۴۰سال سن دارد ودارای سوابق متعدد کیفری با موضوع سرقت است در تحقیقات تکمیلی تاکنون به40 فقره سرقت تلفن همراه   اعتراف کرده است.

سرهنگ محمد نادربیگی  جانشین فرمانده انتظامی استان البرزدر گفتگو با خبرنگار رکنا گفت : با بیان اینکه تاکنون ۳۵نفر از مالباختگان شناسایی شدند گفت: تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .

وی درباره ترفند این خانم سارق نیز گفت:با کنترل دوربین های مدار بسته مشخص شد که این زن در فروشگاه ها با استفاده از سهل انگاری مشتریان هنگام خرید گوشی های آنها رادر ‌کمتر از چند ثانیه سرقت می کرد.

 به گزارش وکنا متهم به همراه شاکیان پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 924360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟