اولین عکس ها از محل سقوط هلی کوپتر سردار حاجیان در دالاهو / حال سردار مساعد است

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا از کرمانشاه، افشین یگانه در خصوص جزییات حادثه سقوط بالگرد فراجا که عصر امروز(۱۰ شهریور) رخ داد، گفت: این حادثه در دشت بیونیج دالاهو رخ داد.
وی افزود: دلیل حادثه نقص فنی بوده، اما با مدیریت خلبان، بالگرد به سطح زمین رسیده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه حال عمومی مصدومین حادثه خوب است، تاکید کرد: پنج مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.
یگانه خاطرنشان کرد: همه مصدومین به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شده‌اند.
سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از سرنشینان این بالگرد بود که به منظور بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی محل تردد زائران حضور پیدا کرده بود.

بالگرد فرمانده انتظامی

فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه بخیر گذشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار رکنا با اشاره به فرود اضطراری بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و حال فرمانده انتظامی استان هم خوب است.
دکتر مسعود قلعه سفیدی اظهار داشت: ساعت 18:30 عصر امروز ( جمعه) این حادثه به نیروهای اورژانس اعلام و بلافاصله نیروها به محل حادثه واقع در شهرستان دالاهو اعزام شدند.

بالگرد
وی افزود: در این حادثه بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان بنا به دلایلی ناچار به فرود اضطراری شده که به دلیل سرعت انجام این کار برخی سرنشینان دچار آسیب شدند.
قلعه سفیدی گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است و سرنشینان آن مصدوم شدند.
وی افزود: حال مصدومان مساعد است و خوشبختانه سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان هم در این حادثه دچار مصدومیت جدی نشده است.

کدخبر: 924872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟