نقشه شوم 3 مرد برای زنان در کرمان / هدف شان بی آبرو کردن طعمه هایشان بود! + جزییات

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان دراین باره بیان کرد:به دنبال مراجعه زن جوانی با دردست داشتن شکایت قضایی به پلیس فتا، مبنی براین که شخص یا اشخاصی با تهدید به انتشارتصاویرخصوصی وی درشبکه‌‌های اجتماعی قصدتهدید واخاذی ازوی را دارند، موضوع به صورت ویژه دردستورکارنیروهای  پلیس فتا قرار گرفت.

سردارناصرفرشید ادامه داد:با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس فتا مشخص شدکه متهم قصد ربودن خواهر شاکیه را نیز داشته که پرونده درچتراطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

این مقام  ارشد انتظامی  اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های فنی و سایبری ، ردپای مجرم در فضای مجازی را در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان شناسایی کردند که با توجه به اهمیت موضوع، تیمی متخصص  از پلیس فتا به محل مدنظر اعزام شدند و متهمان  را که 3 مرد با هویت معلوم بودند، با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این باند کلاهبردار و ضبط ادله جرم از این متهمان ، تعدادی سلاح سرد نیز از آن ها کشف و در ادامه بررسی های فنی  مشخص شد چندین زن  دیگر هم از طریق فضای مجازی مورد تهدید و اخاذی این باند قرار گرفته اند که هنوز هویت آن ها مشخص نیست و  پرونده در حال بررسی بیشتر است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اضافه کرد :پس از بررسی سوابق متهمان  مشخص شد  که آن ها در فضای حقیقی نیز پرونده قضایی داشته و عناوینی چون  سرقت و تیراندازی را درکارنامه سیاه خود دارند.

کدخبر: 925967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟