قاتل عروس جوان با ملحفه از زندان گریخت + عکس

به گزارش رکنا، 2 سال پیش درحالی‌که مدت کوتاهی از ازدواج دبورا 33 ساله با مردی 34 ساله به نام دانلو گذشته بود، درگیری هولناکی میان آنها رخ داد. ماجرا از این قرار بود که دبورا به‌صورت اتفاقی متوجه شد که شوهرش در برزیل به‌دلیل قتل مردی که به او بدهکار بوده تحت تعقیب بوده است. همین باعث شد که از دست او عصبانی و با وی درگیر شود. اما این درگیری پایان تلخی داشت و مرد جوان که رازش را فاش شده می‌دید، دبورا را در مقابل چشمان فرزندانی که از ازدواج اولش داشت، مجروح کرد. زن جوان به بیمارستان منتقل شد و به‌طور معجزه‌آسایی نجات یافت و زنده ماند و پلیس نیز پس از اطلاع از حادثه توانست دانلو را دستگیر کند.

این مرد به اتهام اقدام به قتل به زندان افتاد اما ظاهرا نمی‌خواست همه عمر خود را در زندان سپری کند، برای همین نقشه‌ای برای فرار از زندان کشید. او راه‌های مختلفی را برای فرار از زندان امنیتی شهر چستر بررسی کرد و در نهایت تصمیم گرفت نقشه فرارش را از طریق پنجره کوچکی که در سالن ورزش قرار داشت عملی کند. مرد جوان ابتدا با استفاده از ملحفه اقدام به تهیه طناب کرد و یک روز که کسی در سالن ورزش نبود، با بالا رفتن از وسایل ورزشی خودش را به پنجره رساند. از آنجا که ارتفاع پنجره تا محوطه بیرون زیاد بود، او با استفاده از طنابی که ساخته بود موفق شد خود را مخفیانه به محوطه رسانده و از زندان فرار کند.

پلیس از مردم خواست با توجه به اینکه دانلو قاتلی خشن است، هوشیار باشند و اگر چیز مشکوکی دیدند با پلیس تماس بگیرند. برای هر اطلاعاتی که باعث دستگیری وی شود جایزه 10 هزاردلاری تعیین شده  است.

کدخبر: 925992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟