مخفیگاه این قاتل فراری کجاست ! / هشدار ! او مسلح است !

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند کرمان  با اشاره به وقوع یک فقره قتل در بخش یزدان آباد بیان کرد:هویت قاتل شناسایی و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر شده است.

قاضی رضا یعقوبی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد:  دوشنبه شب ۱۳  شهریور،فردی از مجرمان سابقه دار،ضمن داشتن اختلافاتی از گذشته، با انگیزه ای نامشخص با سلاح شکاری اقدام به قتل هولناک  یک مرد کشاورز میان سال در بخش یزدانشهر کرد.
این مقام قضایی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع  این قتل و در لحظات اولیه حادثه، برای بررسی موضوع،دستور ویژه اعزام بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل قتل صادر شد.وی افزود: با توجه به  فرار قاتل از صحنه جنایت،انگیزه متهم همچنان نامشخص است، اما طبق اظهارات انجام شده از افراد مطلع ، پیش از وقوع قتل نیز بین قاتل و مقتول اختلافاتی وجود داشت که در شب حادثه، در پی درگیری لفظی و با شلیک گلوله سلاح ، مقتول از ناحیه سینه دچار جراحت  شدید شد که متاسفانه در دم جان باخت.
دادستان زرند در پایان با بیان این که تحقیقات درخصوص قتل انجام شده و زوایای پیدا و پنهان آن در حال انجام است،تصریح کرد: با حضور مقام  قضایی، عوامل انتظامی در حال پیگیری و انجام اقدامات لازم برای شناسایی محل اختفای قاتل هستند.

 

کدخبر: 926504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟