ششمین قتل کلثوم در مازندران چگونه بود ! + فیلم باورنکردنی دومین زن قاتل سریالی ایران

 گنجعلی حمزه ای پیرمرد 83 ساله ای که فقط 43 روز با این زن قاتل  به نام کلثوم به صورت ازدواج موقت و به مدت 50 سال در مهرماه 1401 ازدواج کرده و پس از 42 روز زندگی مشترک با این زن قاتل به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش اختصاصی رکنا، در ابتدا وقتی جسد گنجعلی حمزه ای توسط  پزشکان روستا بررسی شده بود علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند و خانوده اش هم چون فکر میکردند سن پدرشان بالا بوده به مسئله خاصی شک نمی کنند و احتمال این را هم نمیدادند که او به دست نامداری شان به قتل رسیده باشد برای همین بعد از تحویل گرفتن جنازه او را به خاک سپردند، اما حالا بعد از گذشت 10 ماه متوجه شده اند که پدرشان به دست قاتل سریالی به قتل رسیده  و همین موضوع آنها را شوکه کرده است.

رکنا در ادامه و در جریان بررسی بیشتر پرونده این قتل سریالی به سراغ پسر  ششمین قربانی این قاتل سریالی مازندران رفته و با او گفتگو کرده که در ادامه می خوانیم.

پسر گنجعلی حمزه ای در ابتدا به خبرنگار رکنا گفت : پدرم در زمان فوت 83 سال داشت، او مرد ساده ای بود که به دلیل وضعیت مالی نسبتا خوبی که داشت بعد از فوت مادرم برایش پرستار میگرفتیم، اما بعد از مدتی برای اینکه از تنهایی بیرون بیاید و هم یک نفر به صورت مداوم در کنار او باشد و به امور او رسیدگی کند تصمیم گرفتیم تا برایش زن بگیریم و این کلثوم زنی بود که به ما معرفی شد تا به عنوان زن پدرم به خانه پدرم بیاید ما از ابتدا نمی خواستیم که عقد آنها موقت باشد اما وقتی کلثوم گفت که حقوق شوهر سابقش را از دولت می گیرد و به این پول نیاز دارد ما هم با ازدواج موقت آنها به مدت 50 سال موافقت کردیم و او را به همسری پدرم در آوردیم.

چطور با کلثوم آشنا شدید؟

در روستای کوچکی که زندگی می کنیم همه ما را میشناسند، یک دوست راننده تاکسی داشتیم که از مدت ها قبل می دانست ما برای پدرمان به دنبال همسر هستیم، یک روز از من پرسید برای پدرتون زن گرفتین؟  وقتی من گفتم نه او کلثوم را به ما معرفی کرد، اینقدر از مهربانی و صبوری او برای ما تعریف کرد و گفت در زندگی گذشته اش خیلی سختی کشیده و شوهر اولش فوت شده و شوهر دومش که پسر عمه اش بوده طلاقش داده و 2 بچه از او  دارد و ثواب دارد از لحاظ مالی هم به اون کمک می کنید و هم پدرتان را از تنهایی بیرون میارید که ما هم قبول کردیم .

حتی به عنوان شیرینی 10 میلیون به راننده تاکسی که کلثوم را به ما معرفی کرده بود پرداخت کردیم و خوشحال بودیم که بالاخره پدرمون از تنهایی بیرون آمده و یک نفر هست که همیشه بهش رسیدگی کند.

از کجا باید می دانستیم این زن شیاد یه قاتل حرفه ای است.

مهریه کلثوم چقدر بود؟

پسر قربانی جنایت ادامه داد: برای اینکه کلثوم قبول کرده بود در هرشرایطی مراقب پدرم باشد 40 تا سکه برایش مهر کردیم که در طول مدت 42 روزی زندگی با پدرم برایش تعداد زیادی النگو، لباس و لوازمی که می خواست را هم خریدیم حتی آخرین باقی مانده از مهریه اش که 30 میلیون بود را  20 روز قبل از دستگیری اش به او پرداخت کردیم.

پدرتان را چگونه به قتل رسانده است؟

وی افزود: کلثوم در اعترافاتی که کرده گفته اول یک لیوان شیر به پدرم داده و بعد از آن تعداد 100 قرص قند را در آب حل کرده و به پدرم خورانده و وقتی پدرم بی حال شد  با حوله او را خفه می کند، وقتی ساعت 5 و نیم صبح با ما تماس گرفت ما سریع به خانه پدرم رفتیم و اورژانس هم آمد، وقتی پزشک ها او رامعاینه کردند گفتند که سکته قلبی کرده و فوت کرده است برای همین ما خیلی پیگیری نکردیم که جسد را به پزشک قانونی بفرستیم  شاید مورد دیگه ای داشته باشد.

الان بعد از یک سال که متوجه شدید پدرتان به قتل رسیده چه احساسی دارید؟

وقتی از این ماجرا با خبر شدیم بیشتر از دست خودمان ناراحتیم که چرا قبل از اینکه اتفاقی بیوفته مواظب پدرمان نبودیم، چرا فریب ظاهر مهربانی این زن را خوردیم و هرچی خواست را در اختیارش گذاشتیم، ما همش فکر می کردیم پدرمان  به خوبی مراقبت میکرده، اما غافل از اینکه کلثوم تو فکر کشتن پدرمان بوده، با اینکه هنوز یک سال نشده که پدرم فوت کرده اما بازگو شدن این ماجرا داغ ما را تازه تر کرده است.

حرف آخر؟

 از مسئولین می خواهیم که تصویر این قاتل سریالی را بدون پوشش منتشر کنند تا شاید افرا دیگری که فریب کلثوم را خورده اند شناسایی شوند ، چون خیلی ها مثل ما نمی دانند که پدرشان به دست این زن به قتل رسیده است.

 

 

کدخبر: 928572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟