ادعا جنجالی درباره ناپدید شدن دختر جوان / تحقیقات ادامه دارد

به گزارش رکنا، اواخر مرداد امسال مرد میانسالی پیش پلیس رفت و از ناپدید شدن دختر ۲۶ ساله‌اش خبر داد و گفت: دخترم از روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر از او خبری نداریم.

به‌دنبال این شکایت بود که کارآگاهان اداره آگاهی وارد عمل شده و به ردپای یک مرد رسیدند.

شاهرخ، مرد ثروتمندی بود که شب ناپدید شدن دختر جوان، چندین بار با ملیکا تماس تلفنی برقرار کرده بود. باتوجه به اینکه مرد میانسال آخرین کسی بود که با ملیکا در تماس بود، پس از هماهنگی‌های قضایی او بازداشت شد.

شاهرخ در تحقیقات، راز ناپدید شدن دختر جوان را برملا کرد: ۴۰ روز قبل در میهمانی شبانه با ملیکا آشنا شدم. در این مدت هرازگاهی همدیگر را می‌دیدیم و باهم در تماس بودیم، تا اینکه شب حادثه با من تماس گرفت و مدعی شد که به میهمانی در کرج دعوت شده است، اما از آنجایی که مشروبات الکلی مصرف کرده بود، حال خوبی نداشت و از من خواست به‌دنبالش بروم و او را به تهران بیاورم.

او ادامه داد: به سراغش رفتم و در راه بازگشت سعی کردم با او صحبت کنم تا دست از این رفتار‌ها بردارد، اما در میان راه دعوایمان شد. ناگهان ملیکا در خودرو را باز و خودش را به بیرون پرتاب کرد. من که اصلاً انتظار چنین رفتاری را نداشتم، خودرو را متوقف کرده و از ماشین پیاده شدم. در جست‌وجوی ملیکا بودم که متوجه شدم در محلی که او در را باز کرده یک دره بوده و دختر جوان به دره سقوط کرده است. خیلی ترسیده بودم و کاری از دستم برنمی‌آمد، به خانه آمدم و از این ماجرا به کسی حرفی نزدم.

به‌دنبال اظهارات مرد ثروتمند، باتوجه به اینکه محل حادثه خارج از تهران بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای محل حادثه ارجاع شد و تحقیقات در رابطه با کشف جسد دختر جوان و بررسی ادعای مرد میانسال ادامه دارد.

کدخبر: 928680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟