دستگیری سه موتورسوار اخلالگر آسایش عمومی در بوکان

به گزارش رکنا، سرهنگ موسی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام شهروندان مبنی بر اینکه چند جوان با موتورسیکلت و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و صدای نابهنجار برای شهروندان به ویژه خودروها در سطح شهر و پارک‌ها مزاحمت ایجاد می کنند، رسیدگی به موضوع شناسایی و دستگیر عاملان اخلال در آرامش عمومی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه‌ کرد: ماموران با حضور به موقع در سطح شهر، موفق به شناسایی عاملان ایجاد مزاحمت و دستگیری سه نفر و توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت شدند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان گفت: انجام حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت در خیابان ها و معابر، تفریح نبوده بلکه باعث ایجاد مزاحمت و خطر برای شهروندان می شود و با چنین افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند و در آسایش و آرامش جامعه اخلال ایجاد می کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: صبح امروز نیز در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری منجر به جراحت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و چهار نفر دخیل در نزاع که به دلیل اختلاف شخصی اقدام به ضرب و جرح همدیگر کرده بودند، را در صحنه دستگیر کردند.

کدخبر: 929112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟