پایان فرار قاتل جوان اصفهانی در خمینی شهر + جزییات

به گزارش رکنا، سردار حمید علینقیان‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و دستگیری قاتل فراری خمینی‌شهری در کمتر از 24 ساعت، اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان، درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان خمینی‌شهر و متواری شدن قاتل به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این خبر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل در یکی از محلات شهرستان خمینی‌شهر با سلاح سرد با شخصی درگیر شده که با توجه به شدت جراحات وارده، این شهروند 37 ساله در مرکز درمانی فوت کرده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلومی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری، بیان کرد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس، هویت و مخفیگاه این قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان شناسایی و تیمی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و در نهایت قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 929418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟