اعتراف به 15 زورگیری سریالی در کرمان و رفسنجان / فقط طلا!

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال  دریافت چندین  فقره  پرونده با موضوع سرقت طلا و  زیورآلات از شهروندان در کرمان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ میرحبیبی ادامه داد: با بررسی شیوه و شگرد سرقت ها و اظهارات مال‎باختگان مشخص شد، سرقت ها سریالی بوده و علاوه بر انجام چندین فقره  سرقت در سطح شهر کرمان، تعداد ۷ فقره  سرقت مشابه نیز در شهرستان رفسنجان با همین شیوه توسط سرنشینان دو خودروی پژو و پراید رخ داده است.

وی تصریح کرد: در ادامه با ردزنی‎های تخصصی و شناسایی هویت مالک خودروی پراید مشخص شد این فرد قصد فروش خودروی خود در شهرستان رفسنجان را دارد که بلافاصله با گزارش این موضوع  به پلیس آگاهی رفسنجان، این متهم غافلگیر و دستگیر شد،که پس از شناسایی توسط یکی از مال‎باختگان، به مشارکت در این سرقت ها اعتراف کرد و در ادامه دیگر سارق مرتبط با وی  نیز در رفسنجان شناسایی شد و به دام افتاد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان درمجموع به هفت فقره  سرقت و زورگیری طلا در شهرستان رفسنجان و هشت فقره سرقت طلا در کرمان اقرار کردند که تمام شاکیان این پرونده در این دو شهرستان شناسایی شدند و با تکمیل تحقیقات، روند کشف اموال سرقتی  نیز انجام می‎شود.

کدخبر: 930878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟