قتل خونین مرد بدهکار در حمله طلبکارانش در خزانه تهران + جزییات

به گزارش رکنا، بعد از ظهر روز گذشته دوشنبه 3 مهرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امیرالمؤمنین مرگ مشکوک مرد جوانی را با ضربه چاقو روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، تیم تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه محمد حسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد حدودا 40 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه کتف هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول در یک درگیری خیابانی با 3 مردجوان زخمی و به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات اورژانسی فایده‌ای نداشته و نهایتا به کام مرگ فرو رفته است.

یکی از شاهدان جنایت که از  ماجرای نزاع نیر مطلع بود در جریان تحقیقات به تیم جنایی گفت: مقتول از گذشته با این 3 مرد به دلیل مشکلات مالی اختلاف داشت؛ روز حادثه متهمان با قمه و چاقو به مقتول حمله کردند و پس از ارتکاب قتل پا به فرار گذاشتند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه قتل و بیمارستان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته ابتدا مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

با دستور قاضی محمد حسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه 2 دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با دستگیری 3 مرد جنایتکار ادامه دارد.

کدخبر: 931526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟