قتل پسر جوان با ضربات چاقو در مرودشت / قاتل فقط 2 روز آزاد بود

به گزارش رکنا، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و انتقال مجروح به بیمارستان در یکی از خیابان‌های شهرستان مرودشت، بلافاصله عوامل کلانتری 11 انقلاب این شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: پس از حضور در محل مشخص شد فرد مجروح با وجود تلاش چند ساعته پزشکان در اثر شدت خونریزی و جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، قاتل فراری را در کمتر از 48 ساعت شناسایی و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی‌های اولیه به قتل با استفاده از شی تیز حین درگیری اعتراف کرد.فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کدخبر: 931903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟