فیلم صحنه تبادل آتش خونین بین پلیس  و قاتل مسلح / دو بیگناه کشته شدند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس؛ ظهر امروز یک نفر با اسلحه کلاش دو شهروند بی گناه را در شهرستان فراشبند به قتل رسانده و متواری می شود. در ادامه و پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کارآگاهان پلیس آگاهی  در تحقیقات اولیه مطلع شدند مرد قاتل ۳۲ ساله بنا به دلایل نامعلومی مقابل ساختمان اداره آب شهرستان فراشبند و با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی می کند که در این حادثه متاسفانه ۲ نفر شهروند مرد (۳۵ و ۴۰ ساله ) بر اثر اصابت تیر مستقیم به قتل می رسند و قاتل با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به سمت کوه و باغات اطراف متواری می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در نتیجه درگیری و تعقیب و گریز فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین و ۲ نفر دیگر از کارکنان پلیس نیز مجروح  و روانه بیمارستان می شوند.

نیروهای مجروح پلیس در بیمارستان بستری و حال آنها رضایت بخش است.  بلافاصله اقدامات و تدابیر لازم برای دستگیریِ قاتل مسلح با هدایت و حضور میدانی سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان و اعزام تیم های زبده پلیس به صورت ویژه در دست اقدام بوده و  تاکید می‌شود با هرگونه شرارت و ناامنی  قاطعانه برخورد خواهد شد.

اخبار تکمیلی در خصوص دستگیری و مجازات قاتل جنایتکار متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

کدخبر: 932305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟