شاخ به شاخ مرگ بار سرویس مدارس در پل سر ذهاب + آمار دقیق کشته ها و زخمی ها

به گزارش رکنا، این سانحه تصادف عصر امروز شنبه بر اثر برخورد شدید یک خودرو پراید با سواری پژو در حوالی سه راه قره بلاغ رخ داد و گفته می شود حال ۲ نفر از دانش آموزان مساعد نیست.

معاون فرماندار سرپل ذهاب در این رابطه گفت: در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو پراید حامل چهار نفر دانش آموز روستای کلاشی حین برگشت از مدرسه در نزدیکی روستای زرین جوب این شهرستان با یک سواری پژو برخورد کرد.

مرزبان بساطی افزود: در جریان این سانحه راننده خودرو پراید بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت و چهار دانش آموز سرنشین نیز مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب انتقال یافتند؛ همچنین راننده مجروح پژو پس از درمان اولیه ترخیص شد.

وی گفت: از دانش آموزان مصدوم این سانحه که در مقطع متوسطه اول تحصیل می کنند ۲ نفر با حال مساعد ترخیص و ۲ نفر دیگر برای ادامه روند درمان به بیمارستان اسلام آباد غرب منتقل شدند.

بساطی با بیان اینکه علت اصلی سانحه در دست بررسی است، اضافه کرد: بلافاصله پس از این سانحه دستگاه های امداد و نجات اعم از فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر وارد عمل شدند.

سرهنگ برومند نظری فرمانده پلیس راه سرپل ذهاب موضوع در پاسخ گفت: حادثه در حوزه استحفاظی پلیس راه قصرشیرین رخ داده است.

اما فرمانده پلیس راه قصرشیرین گفت: این حادثه در حوزه استحفاظی پلیس راه این شهرستان ولی جغرافیای سرپل ذهاب حوالی شهرک صنعتی رخ داد.

سرهنگ سیروس فلاحی بدون اشاره به جزئیات سانحه افزود: در این حادثه راننده خودرو پژو مقصر بوده است ضمن اینکه سواری پراید سرویس رسمی مدرسه نیست.

وی اضافه کرد: خودرو پراید به صورت عبوری دانش آموزان را جابجا می کرده است که راننده آن بلافاصله پس از سانحه در دم فوت کرد.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

 

کدخبر: 933102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟